Campania publicitară iniţiată de Ministerul Turismului vrea să promoveze diversitatea ofertei turistice a României, astfel încât aceasta să devină atractivă pentru turiştii britanici. Campania se adresează potenţialilor turişti care aparţin publicului educat, peste vârsta de 35 ani, cu venituri medii şi peste medie.
Perioada aleasă de Ministerul Turismului pentru cumpărarea de reclamă în presa internaţională se suprapune cu perioada alegerilor prezidenţiale. Contractul ar fi trebuit să intre în vigoare încă de miercuri, campania media urmând să se încheie la 20 decembrie. Numai că cele două firme care au depus oferte la sediul Reprezentanţei Turistice din Londra nu s-au încadrat în cerinţele Ministerului Turismului, notează Jurnalul Naţional.
Potrivit caietului de sarcini a licitaţiei, agenţia care ar urma să desfăşuare campania media trebuie să aibă o cifră medie de afaceri de minimum 90.000 lire sterline, în ultimii trei ani. Pentru aceeaşi perioadă, ofertantul trebuie să facă dovada că a derulat cel puţin un contract similar privind campanii media în ziare de circulaţie naţională.
Ministerul Turismului vrea să cumpere publicitate în trei ziare de referinţă de circulaţie naţională din Marea Britanie, care să aibă tiraj de cel puţin 300.000 de exemplare. Campania media ar urma să se deruleze exclusiv în ediţiile de week-end, iar inserţiile publicitare trebuie să fie tipărită doar pe pagini color.
Antena 3