Conversaţia de 3 minute pe care a avut-o cu unul dintre operatori de la urgenţă este una dintre cele 19 de acest fel, date publicităţii, în procesul intentat administraţiei americane de publicaţia ?The New York Times? şi câteva dintre rudele victimelor de la 11 septembrie.
Operator: ?Operatorul de poliţie 1381, care este urgenţa ??
Boisseau: ?Da, World Trade Center 2. Avem răniţi în holul clădirii, au nevoie de atenţie medicală. Sunt în partea de sud a clădirii, dar nu se poate ajunge acolo, trebuie găsită o cale, pentru că sunt dărâmături peste tot în jurul clădirii?.
Operator: ?Aşteptaţi, domnule, OK??
Boisseau: ?OK.?
Voce neindentificată : ?Pentagonul este şi el în flăcări. Nu ştiu dacă e adevărat?.
Boisseau: ?Oh !?
Operator: ?Sunteţi în hol ??
Boisseau: ?Da, primul etaj, Liberty Street.?
Operator: ?OK.?
Operator: ?OK, se lucrează, Serviciile Medicale de Urgenţă sunt acolo?.
Boisseau: ?OK, poate puteţi continua să căutaţi, vă dau informaţii. Asta e profesia mea. Siguranţa împotriva incendiilor?.
Operator: ?OK, cum vă numiţi??
Boisseau: ?Larry Boisseau.?
Operator: ?Şi de la ce număr sunaţi??
Boisseau: ?435-7336.?
Operator: ?OK, 7336, OK. Asistenţa va fi acolo?.
Boisseau: ?Bine, mulţumesc?.
Operator: ?OK, cu plăcere, la revedere. Succes.?
Publicaţia The New York Times şi familiile victimelor de la 11 septembrie au dat în judecată autorităţile pentru gestionarea necorespunzătoare a apelurilor de urgenţă. Procurorul a vrut să afle ce s-a întâmplat în cele două turnuri, după impactul cu Boeing-urile deturnate, şi ce au spus operatorii de la urgenţă echipelor de intervenţie de la World Trade Center.
Larry Boisseau a fost printre cele aproape 3.000 de victime ale atacurilor devastatoare de la 11 septembrie 2001.
Antena 3