Antena 3 CNN Externe Maria Sharapova şi-a atras antipatia britanicilor, după ce şi-a adus dulciurile Sugarpova în complexul de la Wimbledon

Maria Sharapova şi-a atras antipatia britanicilor, după ce şi-a adus dulciurile Sugarpova în complexul de la Wimbledon

1 minut de citit Publicat la 10:31 30 Iun 2014 Modificat la 10:31 30 Iun 2014
article-0-1EB36F5700000578-276_634x522.jpg
Foto: brandingmagazine.com
Rusoaica Maria Sharapova stârneşte valuri de indignare în Marea Britanie, după ce a adus în complexul în care se desfăşoară turneul de la Wimbledon un magazin mobil care promovează dulciurile companiei sale, Sugarpova, scrie The Independent.

Oamenii de ştiinţă şi nutriţioniştii britanici au criticat iniţiativa jucătoarei din Rusia de a-şi promova dulciurile în complexul de la Wimbledon, acuzând-o că încurajează consumul acestora printre spectatorii de la Wimblendon.

Mai mult, ei au făcut o paralelă cu momentul din 1982, când Martina Navratilova a purtat un echipament cu însemne publicitare pentru o companie de ţigări.

The Sugarpova Candy Lounge a fost inaugurat în 16 iunie, pe High Street Wimbledon, şi comercializează dulciurile din linia de producţie personală a jucătoarei de tenis din Rusia.

Printre produsele comercializate se numără o gumă de mestecat cu forma unei mingi de tenis pe care este inscripţionat mesajul: „Serveşte-te cu aceste gume de mestecat fructate şi mestecă-le pe teren. Victoria este dulce”.


"Decizia sportivilor de a promova alimentele nesănătoase, precum dulciurile şi băuturile răcoritoare, este condamnabilă. Promovarea ţigărilor pe echipamentele sportive a fost interzisă acum aproape 30 de ani. Acum este timpul să aplicăm restricţii şi sportivilor care promovează alimentele nesănătoase”, a declarat Tom Sanders, şeful catedrei de diabet şi boli nutriţionale de la King’s College London.

×
x close