
Gigantul chinez Haidilao a declarat că va despăgubi peste 4.000 de clienți care au vizitat unul dintre restaurantele sale din Shanghai, după ce doi clienți au urinat în oala fierbinte (n.r. hotpot) cu ciorbă aflată pe masa lor, în local.
La sfârșitul lunii trecute a început să circule pe internet o înregistrare video în care doi bărbați urinau în oala cu ciorbă în timp ce luau masa într-o cameră privată a unui restaurant Haidilao.
Haidilao a declarat miercuri că incidentul a avut loc pe 24 februarie, dar că a luat cunoștință de problemă abia patru zile mai târziu și că nu a putut determina inițial ora și locul.
Aceasta a arătat că cazul a evidențiat o lipsă a procedurilor de formare, ceea ce a dus la incapacitatea personalului de a detecta situația cu promptitudine. Compania a confirmat locația din centrul orașului Shanghai pe 6 martie.
„Înțelegem pe deplin că suferința provocată clienților noștri de acest incident nu poate fi pe deplin compensată prin niciun mijloc”, a declarat compania în declarație. „Suntem dispuși să facem tot posibilul pentru a ne asuma responsabilitatea”.
Compania nu a precizat cât va cheltui în compensații.
Haidilao a raportat cazul poliției din Jianyang, Sichuan, unde își are sediul central, și din alte localități.De atunci, poliția a reținut doi bărbați, ambii în vârstă de 17 ani, potrivit unei declarații emise de poliția din Shanghai.
Haidilao a depus luni o cerere de chemare în judecată civilă împotriva acestora, se adaugă în declarația companiei.