Antena 3 CNN Life Travel Hotelurile din toată lumea și-au dezvăluit cele mai nebunești comenzi la room service: Un turist a cerut o cadă plină cu apă Evian

Hotelurile din toată lumea și-au dezvăluit cele mai nebunești comenzi la room service: Un turist a cerut o cadă plină cu apă Evian

room service hotel
Room service într-un hotel, imagine cu caracter ilustrativ. Sursa foto: Getty Images
de Mia Lungu    |    17 Sep 2024   •   20:12

Un nou raport al platformei Hotels.com a dezvăluit cele mai ciudate cereri de room service adresate partenerilor săi din întreaga lume, potrivit Forbes.com.

Este obișnuit să apelezi la room service pentru a comanda un hamburger sau un sandviș cu brânză la grătar, însă Hotels.com a cerut celor 400 de hoteluri partenere din întreaga lume să numească cele mai ciudate sau mai extreme solicitări de room service din ultimul an.

Cereri neobișnuite ale turiștilor din hoteluri

Unele dintre solicitările făcute de oaspeții hotelului au fost tipice, dar poate că cantitatea sau modul în care ar trebui să fie livrată mâncarea a fost cu totul altceva. De exemplu, unui hotel i s-a cerut să livreze 2 kg de banane prin room service, iar o altă cerere a fost făcută pentru pâine prăjită arsă.

Un client a cerut ca o cadă de baie să fie umplută cu apă Evian, pentru ca baia copilului său să fie cât mai pură. O persoană a cerut lapte proaspăt de capră, iar alta a cerut un hot-dog făcut din caviar.

Prin urmare, unele hoteluri au adăugat servicii de cameră care răspund solicitărilor mai neobișnuite. Hotelul Milestone din Londra poate aranja ca un trio de coarde sau un harpist solo de la Orchestra Filarmonică din Londra să cânte dacă vă cazați într-unul dintre apartamentele sale, iar dacă vă cazați la Hotelul Park Lane din New York, puteți forma 5 de pe telefonul din cameră pentru a comanda de la linia fierbinte de caviar.

În hotelul W din Osaka, Japonia, există un serviciu „whatever/whenever” la care puteți apela pentru orice. Iar hotelul Sentinel din Portland oferă un serviciu „Very Important Pets”, cu îngrijitori și acupuncturiști de top pentru câinii stresați. 

Lista 2024 este puțin diferită de raportul inaugural pe care Hotels.com l-a publicat în urmă cu un an. În acea listă, au fost prezentate 10 dintre cele mai neobișnuite reclamații primite de hoteluri, pe primul loc fiind apă dietetică:

  • Apă dietetică
  • Înghețată topită
  • Blowfish
  • Apă fiartă îmbuteliată
  • Prepararea unui pește pe care oaspetele l-a adus cu el
  • Popcorn de cocos
  • Omletă albă fără ouă
  • Bol de orez pentru un câine
  • Bizon
  • Shakshuka fără ou

×
Subiecte în articol: hoteluri turisti turism
Citește mai multe din Travel
» Vezi toate știrile din Travel
Cele mai noi știri
Parteneri
x close