Ghidul turistic ISIS, prezentat de publicaţia britanică Daily Mail, îi înfăţişează pe jihadişti bucurându-se de soare în Mosul sau bălăcindu-se în râul Tigru. Printre activităţile cu care jihadişii speră să îi convingă pe turişti să viziteze califatul se numără pescuitul şi apicultura, iar la capitolul delicatese, mierea bio ocupă un loc privilegiat.
Statul Islamic încearcă chiar să portretizeze nordul Siriei drept o destinaţie idilică. Într-una dintre fotografii, acesta e surprins la apus, în timp ce pe fundal se văd efectele bombardamentelor aeriene recente. În Fallujah, câţiva bărbaţi sunt înfăţişaţi pescuind, în timp ce alţi jihadişti sunt fotografiaţi sărind în Râul Tigru.
ISIS a creat chiar şi o aplicaţie pentru mobil care le permite potenţialilor turişti să downloadeze fotografiile.
În broşură se mai arată că vizitatorii trebuie să se aştepte la pedepse aspre dacă apar la piscină fără tricouri şi pantaloni lungi sau dacă sunt auziţi înjurând ori rugându-se în apă. De asemenea, femeilor li se interzice să intre în apă.
Piscinele nu au fost întotdeauna folosite de militanţii ISIS în scopuri paşnice. La începutul anului, militanţii au înecat un grup de prizonieri, scufundându-i într-o cuşcă.
Potrivit reprezentanţilor media ai grupării teroriste, broşura face parte dintr-o tentativă de rebranding a califatului ca destinaţie turistică.
Dincolo de răpiri, sclavie sexuală, homofobie, prizonieri arşi de vii şi decapitări, extremiştii grupării teroriste Statul Islamic (SI) vor ca restul lumii să ia în considerare califatul ca potenţială destinaţie de vacanţă. - See more at: http://stiri.tvr.ro/video-statul-islamic-a-dat-publicitatii-o-brosura-turistica-cum-ii-imbie-jihadistii-pe-turisti_63751.html#sthash.aG5od5LZ.dpufDincolo de răpiri, sclavie sexuală, homofobie, prizonieri arşi de vii şi decapitări, extremiştii grupării teroriste Statul Islamic (SI) vor ca restul lumii să ia în considerare califatul ca potenţială destinaţie de vacanţă.