Antena 3 CNN Externe "Imediat ce am descoperit-o, am cerut retragerea ei imediată". Cum a profitat o companie de tragedia din Ucraina

"Imediat ce am descoperit-o, am cerut retragerea ei imediată". Cum a profitat o companie de tragedia din Ucraina

<1 minut de citit Publicat la 16:42 18 Iul 2014 Modificat la 16:42 18 Iul 2014
avion2.jpg
Foto: Pedro Moura Pinheiro/Flickr
O companie australiană s-a folosit de tragedia aviatică care a avut loc în estul Ucrainei pentru a-şi promova asigurările de viaţă pe care le comercializează, informează Sydney Morning Herald, în ediţia electronică.

La numai câteva ore de la prăbuşirea unui avion al companiei malaysiene, compania a cumpărat cuvintele cheie pe Google "Malaysia Airlines".

"Este tragedia zborului MH17 al Malaysia Airlines un semn că trebuie să vă gândiţi la o asigurare de viaţă?", se putea citi sub ştirile de pe Google despre catastrofa aeriană din Ucraina. Site-ul companiei promova în acelaşi mod asigurările de viaţă.

Directorul grupului a precizat că a fost "uluit" să descopere reclama şi a ordonat retragerea ei imediată. "Imediat ce am descoperit-o, am cerut retragerea ei imediată", a declarat Warren Lazarus. "Ne cerem scuze pentru orice neplăcere pe care a provocat-o aceasta", a adăugat Lazarus.


×
Etichete: malaysia airlines
x close