Ikea a făcut un apel pentru 29 de milioane de clienți care au cumpărat dulapuri și toalete ale companiei, după ce opt copii și-au pierdut viața din cauza acestor obiecte.
Potrivit Daily Mail, moartea unui copil de doar doi ani din California, care a fost găsit prins sub un dulap Ikea Malm, a ridicat întrebări dacă Ikea a răspândit în mod eficient felul cum compania a anunțat clienții să readucă obiectele, anunțată pentru prima dată în iunie 2016.
Petersson a spus că Ikea a realizat o campanie de "vastă comunicare" prin intermediul rețelelor sociale, al site-ului său web și al anunțurilor de televiziune și tipărite. Compania a trimis prin e-mail 13 milioane de cereri despre rechemarea acum două luni.
Cu toate acestea, Petersson a afirmat că este necesară o conștientizare sporită a rechemării "deoarece considerăm că este atât de important să ajungem cât mai mulți oameni posibil".
Cel puțin opt copii sub vârsta de trei ani au fost uciși când un obiect Ikea a căzut peste ei. Prima moarte a avut loc acum 28 de ani, iar celelalte au avut loc după 2002.
Recuperarea, care se aplică numai clienților din SUA și Canada.
Peterson a spus că Ikea a încetat să vândă produse care nu respectă standardele SUA.
Clienții ar trebui să contacteze Ikea pentru un kit gratuit de montare pe perete. Compania oferă, de asemenea, să trimită echipaje pentru a le atașa în casă.
Ikea mai oferă rambursări complete pentru oricine nu mai dorește mobila. Clienții îi pot aduce într-un magazin sau Ikea îi va ridica.