Hello Kitty a apărut pe piaţă în 1974 şi este cel mai profitabil produs al Sanrio, comercializat în 70 de ţări din toată lumea. Celebra pisicuţă este protagonista a două parcuri de distracţii tematice din Japonia.
Miercuri, compania Sanrio a prezentat noi accesorii pentru celebra pisicuţă: fundiţe în cinci culori diferite, realizate special pentru aniversarea personajului."Fundiţa este unul dintre simbolurile caracteristice ale lui Kitty şi reprezintă, de asemnea, legăturile umane", a declarat un reprezentant al companiei Sanrio.
Noile fundiţe purtate de Kitty sunt roşu, roz, galben, verde şi mov, culori reprezentative ale prieteniei, blândeţei, generozitatii, speranţei şi bunătatii.Tocmai aceste sentimente asociate cuceleba pisicuţă fac din Hello Kitty unul dintre celemai îndragite personaje din lume.
În 2008, Hello Kitty a fost desemnată, oficial, "ambasador al Ministerului de Turism al Japoniei" pentru a spori vizibilitatea ţării şi a atrage mai mulţi turişti.
Antena3.ro