Antena 3 CNN Externe Germanwings şi Lufthansa, LOGO-URI DE DOLIU pe reţelele de socializare în urma tragediei aviatice din sudul Franţei

Germanwings şi Lufthansa, LOGO-URI DE DOLIU pe reţelele de socializare în urma tragediei aviatice din sudul Franţei

1 minut de citit Publicat la 14:28 24 Mar 2015 Modificat la 14:28 24 Mar 2015
CO.jpg
Foto: Germanwings/ Lufthansa/Facebook
Compania germană Germanwings, filiala low-cost a companiei aeriene Lufthansa, şi-a schimbat logo-ul companiei, ca urmare a tragediei aviatice care a avut loc, marţi, în regiunea Barcelonnette, în sudul Franţei.

Pe pagina oficială de Facebook, dar şi pe Twitter, logo-ul companiei apare în varianta alb-negru, de doliu, şi nu în culorile galben şi grena, aşa cum era până acum.

Un avion Airbus A320 al companiei Germanwings, care circula de la Barcelona către Dusseldorf şi avea 150 de persoane la bord, s-a prăbuşit marţi în regiunea Barcelonnette, în sudul Franţei.

Accidentul aviatic din Alpii francezi a fost confirmat de Directoratul General al Aviaţiei Civile (DGCA).
 



Ulterior, şi compania-mamă, Lufthansa, a postat pe reţelele de socializare Facebook şi Twitter, logo-ul companiei în alb-negru, în semn de doliu pentru victimele accidentului aviatic din sudul Franţei.
 

×
x close