Premierul italian Silvio Berlusconi va lansa o campanie de publicitate pentru partidul său, Poporul Libertăţii, în care va folosi imagini cu faţa sa însângerată.
Berlusconi, în vârstă de 73 de ani, s-a ales cu o fractură nazală, doi dinţi rupţi şi mai multe tăieturi pe obraz şi buze, după ce a fost lovit cu un suvenir al catedralei din Milano la un miting din acest oraş, la începutul lunii.
?Oligarhul? media doreşte să recrtueze un milion de noi membri pentru partidul său şi campania sa va presupune mii de postere cu sloganul: "Dragostea învinge mereu ura". Premierul italian s-a bucurat de un val de simpatie după ce a fost lovit în faţă de Massimo Tartaglia, italian cu probleme mentale.
Italia se va confrunta cu alegeri regionale în primăvară, iar în cadrul unei scrisori către angajaţii formaţiunii politice, Berlusconi scria: "M-am întors la muncă pentru ţară. Multe lucruri trebuie făcute pentru a schimba în bine Italia noastră. Obiectivul campaniei este de a recruta un milion noi membri. Un milion de persoane care doresc să lucreze cu noi pentru binele ţării ."
Conform unui sondaj de opinie, rata de aprobare pentru Berlusconi a sărit de la 45 la 38 procente după atac. Berlusconi nu a fost văzut în public de când a părăsit spitalul, pe 17 decembrie, iar prima apariţie şi-a anunţat-o pe 7 ianuarie.
Antena3.ro