Prin această licitaţie, instituţia vrea să achiziţioneze servicii de publicitate media pentru o nouă campanie "Turist în România", care se va derula timp de 20 de zile, începând din 2 decembrie.
Ministerul va achiziţiona spaţiu publicitar pentru difuzarea a două spoturi de 30 de secunde pe tema ofertei turistice a României (iarna şi Crăciun în Maramureş) pe primele două canale TV generaliste şi pe primul canal de televiziune de ştiri, selectate în funcţie de audienţa lunii septembrie.
Bugetul alocat de instituţie acestei campanii este de 1,72 milioane de lei cu TVA, adică echivalentul a 400.000 de euro. Bugetul va fi împărţit între prima televiziune generalistă - 45%, a doua televiziune generalistă - 35% şi prima televiziune de ştiri - 20%.
Ministerul aşteaptă oferte până la 19 noiembrie.
Prin această campanie, instituţia urmăreşte să obţină o creştere a gradului de informare a publicului asupra potenţialului turistic al României şi creşterea numărului de turişti români care îşi petrec vacanţele de iarnă în ţară.
La sfârşitul lunii iulie, Ministerul Turismului anunţa că Best Advertising&Consult şi Optimedia au câştigat licitaţia pentru campania "Turist în România", cu o ofertă de 3,61 milioane de lei, fără TVA, spoturile urmând să fie difuzate pe trei posturi de televiziune.
Antena3.ro