Cu precizie de ceasornic, semnalul de bandă largă dispărea, pur și simplu, în fiecare dimineață. Inginerii furnizorului de internet au fost chemați la fața locului și au făcut teste.
Ei au înlocuit mari porțiuni ale cablului de conexiune care deservea localitatea, fără ca asta să ducă la rezolvarea problemei.
După ce au exclus cablurile, specialiștii au căutat problema în aer și au constatat că, într-adevăr, era vorba despre o interferență.
Folosind un dispozitiv de monitorizare, ei au ajuns la o casă din sat, al cărei proprietar folosea un vechi televizor second-hand, ce s-a dovedit a fi sursa interferențelor.
Autorul întreruperilor a promis să nu mai facă
Proprietarul vechiului dispozitiv s-a declarat surprins și rușinat de situație și a promis că nu va mai folosi televizorul, relatează presa britanică, fără a-l numi pe cel în cauză.
Potrivit inginerilor care au investigat incidentul, întreruperile nu s-au mai manifestat de atunci.