No. 5 a stat la baza mai multor legende, cea mai cunoscută fiind povestea legată de numele său. Coco Chanel l-ar fi ales dupã numărul pe care îl purta sticla al cărui design i s-a părut potrivit. A văzut 5 modele de sticle şi l-a ales pe al cincilea, care a dat şi numele parfumului.
Chanel No.5. a fost lansat pe piaţă în 1921, înregistrând un succes impresionant. În prezent, la fiecare 55 de secunde, undeva în lume se vinde o sticlă de Chanel No. 5.
"Parfumul este o parte esenţială din ţinuta unei femei, iar parfumul pe care o femeie îl alege poate reflecta stările ei emoţionale. Chanel No.5 este un parfum care a rezistat în timp, fiind acum la fel de popular ca şi acum 90 de ani. Toate parfumurile din top 10 sunt populare şi vor rămâne în următorii ani. Mă bucur să văd un parfum care poartă semnătura unei vedete în acest top şi mă refer la cel al cuplului Beckham, care e la fel de sexy ca şi spoturile publicitare care le promovează", a declarat Matt Twigg, cel care se ocupã cu achiziţia mărcilor de parfum pentru magazinele Superdrug.
Locurile doi şi trei din top au fost ocupate de două parfumuri marca Calvin Klein, One şi Eternity.
S-au mai clasat, în ordine, Coco de la Chanel, Poison de la Dior, Ghost, Anais Anais de la Cacharel, Pink de la Lacoste, Opium de la Yves Saint Laurent şi Intimately Her de la Beckham.
Antena3.ro