Numele a fost ținut secret până în ziua inaugurării noului brand, duminică, la Moscova.
Restaurantele vor opera sub o siglă care simbolizează doi cartofi pai și o chiflă de hamburger.
Unii au remarcat că sigla seamănă cu cea a unei celebre case de discuri occidentale, pusă invers.
Anyone else noticed that #McDonalds Russia's new logo is exactly the same as #WarnerMusic but upside down? #UkraineRussiaWar pic.twitter.com/PlPxFagQjP
— Senõr Smith (@SmithOnFilm) June 12, 2022
Denumirea rusă a noului brand este "Vkusno i tochka", care s-ar traduce prin "Gustos și atât".
În capitala rusă s-au deschis, duminică, 15 restaurante "Vkusno i tochka".
Alte 50 de restaurante sub acest nume urmează să se deschidă în ziua următoare.
Numele succesorului McDonald's decis cu o zi înainte de inaugurare
Oleg Parov, directorul executiv al companiei ruse care a cumpărat de la McDonald's lanțul fast-food foarte popular, cuprinzând 850 de restaurante, declară că numele "Vkusno i tochka" a fost stabilit cu doar o zi înainte de redeschidere.
Din meniul de la "Vkusno i tochka" lipsește emblematicul Big Mac. Alte produse populare sunt însă disponibile.
BBC notează că un cheeseburger dublu costă 129 de ruble (2,31 USD sau 11 lei). Un fishburger costă 169 de ruble (2,93 USD sau 14 lei).
În luna mai, McDonald's a anunțat că părăsește definitiv Rusia, invocând criza umanitară și impredictibilitatea situației economice, ca urmare a războiului din Ucraina.
McDonald's a funcționat în Rusia de mai bine de 30 de ani, primul astfel de restaurant fiind deschis la Moscova în ianuarie 1990.