Faimoasa revistă Reader's Digest şi emisiunea Good Morning America s-au unit pentru a dezvălui secrete pe care nimeni din branşă nu şi-ar fi dorit să fie descoperite.
Chelneri din interiorul restaurantelor admit că îşi înşeală cu regularitate clienţii.
Spre exemplu, un chelner i-ar spune unui client vegetarian că mâncarea nu conţine carne, indiferent daca este sau nu adevărat, doar pentru a face vânzare.
O altă chelneriţă a spus că după opt seara vinde numai cafea decofeinizată, indiferent de cererea clientului, doar pentru a nu mai spăla 2 cafetiere.
De asemenea, laptele degresat este de foarte puţine ori degresat. În afara celor de la Starbucks, restul restaurantelor folosesc lapte integral, cu 2% grăsime, pentru că este foarte greu să lucrezi cu multe feluri de lapte.
Chiar şi la cele mai mari şi faimoase restaurente există secrete: în 99% din ele, omleta este făcută din pudră şi nu din ouă proaspete.
O chelneriţă de la un cunoscut lanţ de restaurante a recunoscut că în produsele pentru copii se pune zahăr pentru a le face mai apetisante. Chiar şi în aluatul pentru pizza folosesc zahăr din abundenţă pentru a atrage micuţii.
Un chelner a declarat că atunci când iese în oraş, el nu cere niciodată lămâie în băutură, deoarece toată lumea atinge lămâile, nimeni nu le spală. Doar le taie şi le aruncă în băutură.
Un alt chelner a declarat că este cel mai bine să te fereşti să mănânci peşte în week-end în restaurant. Majoritatea restaurantelor aduc peşte de două ori pe săptămână, aşa că ar fi bine să fie mâncat de marţi până vineri.
Un secret care îi sperie pe majoritatea consumatorilor este faptul că meniurile speciale sunt compuse din alimente care trebuie vândute repede înainte să se altereze.
Şi încă ceva... dressingul, cu toate că în meniu scrie că totul este făcut în bucătăria proprie, în multe din restaurante este cumpărat la borcan şi servit ca o delicatesă.