Clienții pot fi păcăliți în special la începutul săptămânii, cei care nu sunt atenți riscau să plătească sume mai mari pentru aceleași produse.
Mai mult, procesul de returnare a produselor putea fi dificil în anumite situații.
Din acest motiv, fosta angajată îndeamnă cumpărătorii să fie extrem de vigilenți
După o viață dedicată lucrului în magazine, o femeie în vârstă din Germania sfătuiește pe toată lumea să verifice imediat bonul fiscal sau factura după ce achită cumpărăturile.
Greșelile pot apărea din grabă sau din neatenție. Totuși, atunci când îți dorești să economisești bani, este important să nu te grăbești.
Fosta casieră de la supermarket a spus că există situații în care chiar și angajații pot comite erori.
De exemplu, la casele de marcat unde produsele precum fructele, legumele sau produsele de panificație necesită introducerea manuală a codului, există riscul de greșeli.
În plus, chiar și la casele self-service, clienții pot introduce greșit produsele. De exemplu, selectând un kilogram de rodii, cu siguranță vei plăti mai mult decât pentru un kilogram de cartofi.
"Țeapa" în supermarket: Ofertele speciale care nu sunt aplicate în realitate
Fosta angajată a spus că lunea sunt cele mai mari probleme în supermarketuri. La începutul săptămânii, multe produse intră în ofertă, dar dacă mergi dimineața la cumpărături, există șanse ca promoțiile să nu fie înregistrate în sistem.
Prin urmare, clienții trebuie să fie atenți pentru a nu plăti un preț mai mare decât cel afișat la raft, a dezvăluit fosta casieră, potrivit HNA.