Îmbrăcaţi în blugi şi purtând adidaşi, Ross Harper şi Ed Moise nu se diferenţiază cu mai nimic de ceilalţi britanici de vârsta lor, cu excepţia chipului lor pictat cu mesajul "Buy My Face" (Cumpără faţa mea), scrie 7sur7.be.
Prezenţa acestor tineri pe străzile din Londra nu trece neobservată. Zeci de trecători le aruncă priviri curioase celor doi absolvenţi ai prestigioasei Universităţi Cambridge. Mulţi dintre ei îi întreabă "Pentru cât o vinzi?" şi nu mică le e mirarea când află că tinerii câştigă până la 100 de lire pe zi doar pentru a purta pe chip logo-ul unei companii.
Harper şi Moise s-au reuşit deja să strângă mai mult de 30.000 de lire sterline, şi asta pentru că şi-au scos chipul la vânzare, drept panou publicitar, încă din luna octombrie.
"Am am fost contactaţi de oameni interesaţi din Hong Kong, Statele Unite şi din întreaga Europa" a spus Ross Harper.
Ideea lor este una de succes. Cu banii obţinuţi au reuşit să îşi plătească studiile într-o ţară care are 22% şomajul în rândul tinerilor şi în care chiar şi absolvenţii instituţiilor celor mai renumite se luptă pentru a găsi locuri de muncă.