"Potrivit datelor preliminare, pasagerii și echipajul au murit când avionul s-a prăbușit", a declarat un purtător de cuvânt al serviciilor ruse de urgență.
Anterior, echipele de căutare au reușit să depisteze resturile aparatului.
Agenția federală rusă pentru transport aerian, Rosaviația, a precizat că epava a fost localizată la 4 - 5 kilometri de pistă, pe coasta peninsulei.
Fragmente din epava aparatului AN-26, găsite pe țărm și în apă
Într-o declarație postată pe site-ul autorității regionale, guvernatorul din Kamceatka, Vladimir Solodov, a precizat că fragmente din fuzelaj au fost găsite atât pe țărm, cât și în apă.
Informații neconfirmate oficial arată că avionul, care s-a prăbușit cu 10 minute înainte de aterizarea programată la Palana, ar fi lovit o stâncă, pe fondul vizibilității scăzute.
În zona impactului acționează câteva zeci de membri ai serviciilor de urgență dar activitatea acestora este îngreunată de terenul dificil, a menționat sursa citată.
Informațiile difuzate anterior de presa rusă indicau că aparatul s-ar fi prăbușit în mare.
Aeronava prăbușită în Kamceatka a fost construită spre sfârșitul erei sovietice
Aparatul AN-26 aparținea companiei aviatice Kamceatka și avea la bord 22 de pasageri, inclusiv un copil, și șase membri ai echipajului.
Controlul traficului aerian a pierdut legătura cu piloții în timpul aterizării.
O posibilă explicație a tragediei ar fi o eroare de pilotaj, din cauza vizibilității slabe.
Certificatul de zbor al aparatului urma să expire în data de 30 august 2021.
Avionul era în uz din octombrie 1982.
TASS menționează că în 12 septembrie 2012 un alt accident aviatic s-a produs în apropiere de Palana.
Aparatul implicat, de tipul AN-28, venea dinspre Petropavlovsk, la fel ca și avionul care s-a prăbușit marți.
Toți cei aflați atunci la bord au murit iar investigația a relevat că piloții consumaseră alcool.