În magazinele din Londra şi din Glasgow, cumpărătorii s-au luat la bătaie pentru produsele la ofertă.
Cei care s-au ferit de aglomeraţia din magazine au rămas cu buza umflată. În Regat, site-urile marilor magazine au picat din cauza numărului prea mare de vizitatori.
Punctul fierbinte al isteriei de Black Friday rămâne în Statele Unite ale Americii, unde a luat naştere tradiţia reducerilor substanţiale.
În vreme ce americanii tradiţionalişti iau masa în tihnă, în familie, de Ziua Recunoştinţei, amatorii de oferte au stat ore întregi în faţa magazinelor ce promit reduceri substanţiale.
Cu toate acestea, estimările arată că doar 28 la sută dintre americani vor cumpăra din magazine. Cei care vor cumpăra de pe site-uri vor cheltui 89 de miliarde de dolari, anul acesta, cu 13 la sută mai mult decât anul precedent.
Pentru cei care nu apucă să prindă oferte de Black Friday există o veste bună. Prima zi de luni de după Black Friday se numeşte Cyber Monday şi este dedicată ofertelor avantajoase la cumpărături online. Anul trecut, vânzările de Cyber Monday au depăşit 2,3 miliarde de dolari.
În total, americanii vor cheltui peste 616 miliarde de dolari în ultimele două luni ale acestui an, graţie ofertelor din sezonul sărbătorilor de iarnă.