Campania de promovare a turismului ?Romania, the land of choice? nu a avut nici pe departe rezultatul scontat. Cei mai mulţi dintre români nici nu au auzit de campania de un milion de euro iniţiată de ministrul Elena Udrea, dacă e să luăm în calcul un sondaj de opinie comandat tot de ministerul turismului.
Sondajul de opinie a fost efectuat de Insomar la comanda ministrului Elena Udrea. Specialiştii Ministrului Turismului au aflat că peste 48% dintre români nu au auzit de campania ?Romania, land of choice?. 15% au spus că nu-i interesează subiectul, în vreme ce doar o treime dintre cei intervievaţi au admis că ştiu despre campania de promovare a turismului din România.
Campania Elenei Udrea este privită cu scepticism de români. Puţin peste 30% dintre cei care au auzit de Land of Choice cred că va ajuta la dezvoltarea turismului românesc, se arată în Jurnalul Naţional. Un procent mic, faţă de eforturile de promovare a ofertei turistice româneşti. Ministerul Turismului a cheltuit 1.400.000 de euro pentru spoturi publicitare pe CNN şi Eurosport şi aproape 130.000 de euro pentru o lansare la Paris şi panouri out-door afişate în capitala franceză.
Sondajul cerut de Ministerul Turismului mai arată că aproape 40% dintre români sunt nemulţumiţi de activitatea instituţiei. Doar 2,4% dintre cei intervievaţi sunt de părere că activitatea ministerului condus de Elena Udrea a fost una foarte bună anul trecut.
Sondajul comandat de ministerul Turismului a costat nu mai puţin de 45.000 de euro.
Antena 3