Deşi numărul este doar o mică fracţie din cele 63,8 milioane de zboruri din această perioadă, cifra a fost criticată de John Goglia, fost mecanic de aviaţie şi membru al Comisiei Naţionale de Siguranţă în Transport în perioada 1995 -2004.
"Multe reparaţii nu se fac deloc sau nu se fac corect, iar prea multe zboruri decolează în ceea ce FAA numeşte condiţie 'nedemnă de zbor', sau în nesiguranţă", declara acesta pentru USA Today.
Ancheta a concluzionat că reparaţiile sub standard, mecanicii necalificaţi şi supravegherea slabă a companiilor de aeriene şi a Federal Aviation Administration nu sunt neobişnuite.
S-a descoperit că societăţile aeronautice contractează circa 70 procente din munca de întreţinere în ateliere din America şi străinătate , unde angajaţi nepregătiţi sau prost echipaţi pot face greşeli.
FAA a impus 28.2 milioane de dolari în amenzi contra a 25 companii aeriene americane pentru eşecuri de întreţinere în ultimii şase ani.
Antena3.ro