În luna septembrie a anului trecut, Rene Remund și soția lui, Linda, ambii de 65 de ani, din Florida, au mers într-o vacanță în Elveția, pentru o perioadă de trei săptămâni.
Pentru a se asigura că nu va întâmpina probleme, Remund a mers la furnizorul de telefonie mobilă pentru a-l informa despre călătoria sa și să discute despre costuri.
Reprezentanții i-au transmis faptul că este ”acoperit”, având în vedere că era client al aceleiași companii de 30 de ani și avea multiple beneficii.
Ajuns în Elveția, bărbatul și-a dorit să împărtășească momentele frumoase cu cei dragi, astfel că a ținut în permanență legătura cu rudele și le-a trimis fotografii și filmulețe pe tot parcursul vacanței.
La întoarcerea din vacanță, Remund a avut de plătit 143.000 de dolari factura pentru telefonul mobil
Odată ajuns acasă, bărbatul a avut parte de un șoc, în momentul în care a primit factura pentru telefonul mobil: avea de plătit 143.442 de dolari.
”M-am uitat la factură și am spus: „Scuzați-mă”... 143.000 de dolari? Sunteți nebuni?”, și-a descris el reacția din momentul în care și-a dat seama cât avea de plătit, notează New York Post.
Când a mers să discute despre acest aspect, reprezentanții companiei de telefonie mobilă i-au transmis că a consumat date mobile de mii de dolari, având în vedere că s-a aflat în afara Statelor Unite.
Ulterior, Remund a contactat un avocat care să-l apere în acest caz, în condițiile în care s-a asigurat de aspectul costurilor înainte de plecarea în vacanță.
Furnizorul de servicii l-a informat că va primi un ”credit” pentru a elimina întreaga factură.
De asemenea, în apărarea sa, compania a transmis un mesaj tuturor clienților că trebuie să verifice ”să verifice condițiile de călătorie și costurile de roaming înainte de a pleca în străinătate”, potrivit sursei citate.