Cu ocazia împlinirii a 40 de ani de prezenţă pe piaţa din Hong Kong, McDonald's a decis să deschidă în acest oraş un nou restaurant, denumit McDonald's Next , care este complet diferit de restaurantele lanţului de fast-food.
Responsabilii lanţului au declarat că se doreşte ca McDonald's Next să fie "o versiune modernă şi progresivă", în pas cu noile tendinţe în alimentaţia oamenilor.
Astfel, pentru noua locaţie s-a renunţat chiar şi la celebrele culori roşu şi galben, mizându-se pe culorile alb, negru pentru noul logo, pe iluminare ambientală şi pe interioare cu multă sticlă şi metal.
În McDonald's Next consumatorii au posibilitatea de a-şi comanda numeroase tipuri de salate, de la barul de salate special creat în acest sens, sau pot cere ingrediente precum quinoa.
A fost diversificat, de asemenea, sortimentul de cafele oferit consumatorilor, care au la dispoziţie o gamă largă de gadgeturi de ultimă generaţie pentru a petrece cât mai mult timp în restaurant.
"Este mult mai familiar, pare să fie mai mult o cafenea decât McDonald's. Cred că acest concept sporeşte valoarea brandului", a declarat Nicolas Cottard, un om de afaceri din Franţa care a vizitat restaurantul McDonald's Next.