Un băiat în vârstă de şase ani, ale cărui recenzii pentru jucării au generat miliarde de vizualizări pe YouTube, îşi va lansa luna viitoare propriul brand de produse în reţeaua de magazine Walmart.
Micuţul Ryan, vedeta unui canal de pe YouTube intitulat Ryan ToysReview, a contribuit la selectarea jucăriilor şi a articolelor de îmbrăcăminte ce vor fi comercializate sub marca Ryan’s World, potrivit companiei media pentru copii Pocket.watch, care a negociat acest contract cu compania Walmart.
Produsele din brandul Ryan’s World vor fi vândute în regim de exclusivitate în peste 2.500 de magazine din reţeaua Walmart în Statele Unite şi pe site-ul Walmart.com începând din 6 august. Brandul se va extinde şi către alţi retaileri în octombrie.
Cele şase canale de YouTube pe care apare Ryan i-au încântat pe copiii din lumea întreagă şi au atras peste 1 miliard de vizualizări pe lună, graţie unor videoclipuri ce îl prezintă pe acest băiat în timp ce se joacă cu diverse jucării. Părinţii lui au ales să păstreze secret numele de familie al copilului, datorită vârstei fragede a acestuia.