?Dimineaţă ne-a anunţat că sunt toate zborurile anulate, iar la 11.00 ne-a trimis la Veneţia. Până la 6.00 nimeni nu ştia nimic. A venit un reprezentant Blue Air şi a zis că încearcă să ne ajute şi, în cele din urmă ne-a trimis o aeronavă?, a povestit un pasager.
După mai bine de 20 de ore petrecute în aeroport, salvarea a venit de la compania Blue Air, care a trimis un avion care i-a preluat din Veneţia. Reprezentanţii companiei spun că au făcut totul pentru ca oamenii să-şi poată petrece Crăciunul în familie.
?Deşi era mai uşor să anulăm cursele definitiv, să dăm banii înapoi şi să ne continuăm activitatea, am considerat că, venind Crăciunul, oamenii trebuie să ajungă acasă. I-am transferat de la Bergamo la Veneţia unde aeroportul este deschis şi i-am îmbarcat într-o navă trimisă special pentru ei acolo, pe costul nostru?, a spus Oana Roman, purtător de cuvânt al companiei aeriene.
Antena 3