O femeie în vârstă de 79 de ani din Marea Britanie, care încerca să-i facă nepoatei o surpriză cu bilete la concertul Oasis de pe Wembley, a declarat că a fost „devastată” să descopere că a plătit din greșeală 2.700 de lire sterline, potrivit BBC.
Elizabeth Buxton din Houghton Regis, Bedfordshire, a crezut că a cumpărat două bilete la 90 de lire sterline fiecare de pe platforma online Gigsberg.
Gigsberg, care nu este unul dintre site-urile oficiale de revânzare pentru concertele din 2025 ale formației reformate, a declarat că „toate prețurile au fost afișate în mod clar în momentul efectuării comenzii” și că doamna Buxton a cumpărat două bilete la prețul de 1.100 de lire sterline fiecare, plus taxe.
Deși emite rambursări numai pentru evenimente anulate sau bilete lipsă, compania i-a spus dnei Buxton că va „face o excepție” și va oferi o rambursare completă.
Oasis au declarat că „singurele platforme oficiale de revânzare” sunt Twickets și Ticketmaster fan-to-fan, iar biletele achiziționate în altă parte vor fi „anulate”.
Doamna Buxton își folosea telefonul mobil pentru a căuta bilete pe Ticketmaster pe 2 septembrie, când a apărut un link către Gigsberg care anunța același eveniment.
Ea a declarat: „Am intrat pe Ticketmaster de ani de zile, am fost să vedem oameni ca Adele - nu sunt proastă. Am dat click pe pagina Gigsberg și am comandat două bilete și mi-am dat datele bancare. A doua zi, m-am uitat pe telefon și am văzut că 2.700 de lire sterline erau în așteptare din contul meu bancar. Nu știu cum s-a întâmplat. Este de fapt devastator, să mă îndatorez pentru o asemenea sumă de bani.”
Doamna Buxton și soțul ei, Thomas, în vârstă de 81 de ani, beneficiază amândoi de pensie de stat și a spus că nu aveau cum să își permită să cheltuiască atâția bani.
Ea a spus că nepoata ei „a încercat să rezolve problema” cu compania, dar la început aceasta „a refuzat să dea o rambursare”.
„Nepoata mea a luat-o razna. Ea a spus: „Nan, știu că te-ai gândit la mine, dar nu trebuia să faci asta””, a declarat dna Buxton.
Un purtător de cuvânt al Gigsberg a declarat că a fost o „piață secundară de bilete” și, prin urmare, „biletele au fost achiziționate de la o persoană privată”, ceea ce înseamnă că nu au putut fi anulate. „După cum se menționează în termenii și condițiile noastre, toate vânzările de pe site-ul nostru sunt finale, o rambursare nu va fi emisă decât dacă evenimentul este anulat sau vânzătorul nu reușește să furnizeze biletele cumpărate de cumpărător înainte de începerea evenimentului.”
Cu toate acestea, Gigsberg - după ce a fost contactat de BBC - a informat-o pe doamna Buxton că „managementul nostru a făcut o excepție și vă vom rambursa integral”.