Antena 3 CNN Actualitate Cultură Volumul despre brand al lui Olins, şi în română

Volumul despre brand al lui Olins, şi în română

<1 minut de citit Publicat la 21:04 13 Feb 2007 Modificat la 21:04 13 Feb 2007
Volumul despre brand al lui Olins, şi în română
Scriitorul Wally Olins a lansat marţi seară traducerea în limba română a volumului despre brand. Acesta a fost pus în vânzare în noiembrie 2006, în librăriile din România, înregistrând un succes deosebit. Cartea prezintă un studiu asupra mecanismelor de creare a brandurilor, elaborat de autor.

?Cartea este, de fapt, reacţia pe care am avut-o la atitudinea autoarei Naomi Klein în volumul ?No Logo?. Cred că a scris numai porcării în acea carte şi am considerat că nu trebuie să las lucrurile aşa?, a declarat autorul.

Naomi Klein susţine că brandurile au un efect negativ asupra publicului, provocându-l să ia decizii prin manipulare. Potrivit lui Wally Olins, brandurile vorbesc despre seducţie şi manipulare, dar care sunt factori ce ţin de natura umană.

În ceea ce priveşte brandingul românesc, autorul a constatat că ?România nu a făcut nimic în privinţa brandingului, ci doar a vorbit despre asta. Dar e un domeniu ce trebuie explorat de români înainte să o facă alţii?.

Antena3.ro

×
x close