"În circa 5-7 ani, Aeroportul Băneasa va fi înghiţit de oraş. Nu este singurul aeroport din lume care se confruntă cu această situaţie. La noi, cam atât va mai dura până ce partea stângă a Drumului Naţional 1 se va dezvolta. (...) Aeroportul nu se închide de tot. El va rămâne deschis pentru avioanele private şi aeronave mai mici. Băneasa va deveni un heliport".
De aceeaşi părere sunt şi specialiştii în aviaţia civilă. Ei sunt de părere că în aproximativ 7- 8 ani cele două aeroporturi Henri Coandă şi Băneasa nu vor mai putea să-şi desfăşoare activitatea ca în prezent.
Conducerea aeroportului Băneasa a fost luată prin surprindere de declaraţiile ministrului Transporturilor. "Este adevărat că în câţiva ani aeroportul poate fi înghiţit de oraş, însă sunt oraşe unde există aeroport în centru şi funcţionează perfect. (...) E posibil să nu mai poată primi aeronave de o capacitate foarte mare, însă eu cred că este necesar un aeroport în oraş, măcar pentru oamenii de business", a declarat directorul general al Aeroportului Băneasa, Ştefan Mladin.
Specialiştii din domeniul aeronauticii consideră că vinovate pentru situaţia creată sunt autorităţile, care nu au luat în calcul unele reguli atunci când au realizat strategia de dezvoltare a aeroporturilor.
Antena 3