Detalii despre aceste soluții inteligente de promovare au fost oferite la conferinţa naţională Turism în Bucovina, patru puncte cardinale: patrimoniu, spiritualitate, natură, gastronomie, organizată de Antena 3 CNN, în cadrul proiectului România Inteligentă.
Weekend-ul trecut, turiștii au fost invitați să ia parte la târgul de toamnă Produs în Bucovina şi la Festivalul Rapsozilor. În centru orașului au fost amplasate standuri cu produse tradiționale, produse din lapte, carne, fructe şi ciuperci.
De asemenea, înainte de Festivalul Ciprian Porumbescu, care are loc zilele acestea în Suceava, au fost organizate spectacole dedicate marelui compozitor.
Autoritățile fac şi alte demersuri pentru a ţine în viaţă tradițiile în Bucovina.
"Avem Şcoala Populară de Artă din Suceava şi centre pentru valorificarea şi promovarea culturii tradiționale care se ocupă de tinerii care vor să preia folclorul şi să ducă tradiția mai departe", a declarat Sorin Filip, Centru Cultural Bucovina.