Antena 3 CNN Emisiuni România Inteligentă Platforma creată de la zero de patru români, folosită de Snoop Doog şi Kanye West pentru promovare

Platforma creată de la zero de patru români, folosită de Snoop Doog şi Kanye West pentru promovare

Georgiana Adam
2 minute de citit Publicat la 10:35 03 Iun 2022 Modificat la 10:41 03 Iun 2022
platforma romani snoop dogg
Platforma creată de la zero de patru români, folosită de mari artişti şi de branduri pentru promovare Sursa foto: Antena 3

Reclamele apar atât pe ecrane din mall-uri, cât și pe cele din Times Square, dar și pe marile clădiri din Dubai sau Seul. 

Platforma este în prezent folosită de artiști internaționali, dar și de branduri cunoscute.

Compania românească dezvoltată de patru tineri oferă o platformă digitală conectată la mii de ecrane din întreaga lume pe care atât oamenii obișnuiți, cât și marile branduri sau artiști le pot închiria. 

"Noi ne concentrăm strict pe panouri digitale şi încercăm să aducem o gamă cât mai diversificată de astfel de panouri, de la ecrane pe taxiuri, în mall-uri, în supermarketuri, până la ecrane spectaculoase, astfel încât să fie ofertă şi ecran pentru oricine îşi doreşte să folosească platforma", spune Bogdan Savonea, CEO TPS Engage.

Prețurile sunt pentru orice buzunar, iar panourile publicitare pot fi închiriate la orice oră din zi sau din noapte. 

Numeroase celebrități, precum Snoop Doog, Kanye West, dar și mari companii din țara noastră au apelat la platforma creată de tinerii români pentru a se promova.

"La nivel de artişti, am început cu Snoop Dogg. L-am pus pe om pe un billboard foarte mare.

Adevenit viral pe social media mesajul lui, după care ne-au zis ok, hai să facem o întâlnire să vedem cum naiba puteţi să faceţi pentru că noi am scris astăzi şi mâine a apărut mesajul pe ecran", povesteşte Bogdan Savonea, CEO TPS Engage.

Tinerii români au contribuit și la viralizarea episodului cu Snoop Dog si localitatea Bogata din judeţul Mureş, însă cea mai de succes campanie a fost pe timpul războiului dintre utilizatorii platformei de socializare Reddit și WallStreet, când lanțul de magazine de jocuri Gamestop a fost vizat de investitorii bursieri care pariau pe faptul că acțiunile companiei vor scădea. 

Pe platforma socială Reddit, unul dintre cofondatorii companiei românești a postat o poză cu un ecran din Times Square, pe care se afla un vizual de susținere pentru Gamestop, pentru care a plătit doar 18 dolari. 

Postarea a devenit a doua cea mai populară din istoria Reddit.

Succesul postării respective este echivalentul a unei campanii de PR în valoare de aproape 6 milioane de dolari. 

O altă campanie de succes, despre care s-a vorbit în presa americană, a fost cea a unei fetiţe care avea nevoie de un rinichi pentru tatăl ei. 

Ultima campanie de publicitate globală lansată prin intermediul platformei a avut loc săptămâna trecută pentru promovarea produselor rezultate în urma colaborării dintre brandurile de lux Yeezy Gap și Balenciaga. 

Aceasta se va desfăşura pe o perioadă de 7 zile pe 100 de ecrane din toată lumea.

×
x close