Hotelul a fost în trecut un cămin de nefamiliști, o clădire veche și degradată. Ca să aducă ceva nou pe piață, investorii au decis să pună accentul pe digitalizare și au implementat un nou sistem de cazare inteligent. Scopul a fost cel de a facilita accesul în siguranţă pentru oaspeţi, reducând contacul dintre oameni.
"Am transformat-o într-o clădire nouă complet sistematizată printr-un sistem digitalizat care ne ajută să primim oaspeți în hotelul nostru fără interacțiune umană cu receptia. Acests sistem este unul complet nou, Este primul hotel de 4 stele din România care este complet digitalizat", spune Iulia Popa, director comercial.
Clienții hotelului primesc un cod QR pe telefonul mobil care permite accesul atat în hotel, c\t și în cameră. Totodat[ aplicaţia permite turiştilor să-și facă check-in-ul și check-out-ul.
"Am făcut rezervarea și am primit un mesaj pe telefon.Trebuie să apăs pe acest link care mă va duce exact în aplicația în care pot să-mi fac check-in, pick-up key și pay și check-out", explică Iulia Popa.
Tot din aplicație, clienții pot cere să le fie curățată camera și pot să aleagă intervalul în care să nu fie deranjați. Codurile QR au înlocuit și meniurile clasice în restaurantul hotelului. Oaspeții trebuie să le scaneze cu telefonul mobil pentru a-și comanda ceva.
"Reacționează bine lumea. Este receptivă la lucrurile noi și comunicăm destul de bine", spune, la rândul său Liviu Balint, chef bucătar.
Hotelul de 4 stele are 44 de camere și două săli de conferință.
"Noi acum funcționăm cu 44 de camere, primele doua niveluri. Avem la parter un restaurant, avem recepția, niște birouri care sunt închiriate. Urmează ca in luna iunie să deschidem și etajul 3 și 4, iar spre finalul anului o să avem și o mică zonă de spa și relaxare", a precizat Iulia Popa, director comercial.
Hotelul este dotat și cu panouri fotovoltaice pentru a reduce consumul de electricitate, iar în camere există senzori care anunță sistemul să oprească automat curentul în momentul în care nu mai există mișcare.