Rolul ei este de a-i ajuta pe români să folosească platforma informatică de schimbare a furnizorul de energie electrică şi gaze naturale.
Prin această platformă se automatizează procesul de schimbare a furnizorului, prin simplificarea fluxurilor de informaţii şi documente.
Citiţi şi: Schimbări la plata facturilor. ANRE anunţă reguli noi pentru românii vulnerabili
"Pentru a se familiariza cu funcţionalităţile platformei, am pus la dispoziția consumatorilor, începand cu data de 16.03.2023, asistentul virtual, denumit Eva, care poate răspunde întrebărilor utilizatorilor privind detalii legate de procesul de schimbare a furnizorului, de contractare, de POSF, precum şi informaţii legate de reglementări specifice schimbării furnizorului.
Acest sistem inteligent permite asistentului virtual Eva să învețe permanent prin prisma întrebărilor adresate de consumatori și să fie în măsură de a oferi răspunsuri detaliate la problematicile ridicate de aceştia pentru domeniul specific al energiei electrice și gazelor naturale", au transmis reprezentanții ANRE.
Vezi în materialul video de mai jos noi detalii despre "Eva", asistentul virtual care ne ajută să ne schimbăm furnizorul de curent şi gaze.