Oamenii pot depune peste 85 de tipuri de cereri online şi primesc răspunsuri pe mail.
Mai mult decât atât, românii care doresc să îşi ridice documentele în afara orelor de program, le pot găsi într-o cutie poştală specială, de tipul celor pentru livrări pe care deja le folosim.
În mai puţin de două luni, vor fi înfiinţate două căsuţe poştale inteligente, de unde oamenii vor putea ridica documentele la orice oră.
Toate detaliile legate de aceste proiecte de dezvoltare au fost făcute de Theodor Popa, consilierul superior de achiziții publice, în cadrul ediţiei a III-a a programului "O minte sclipitoare", marca România Inteligentă.
"Avem peste 85 de tipuri de cereri care se pot depune online, iar răspunsul este la opţiunea cetăţeanului.
El poate opta pentru răspunsuri online pe mail, direct în plaftormă şi vom implementa acum, prin fonduri PNRR, vom avea şi două căsuțe poștale inteligente.
Acolo vor fi puse documente şi oamenii pot opta să-şi ridice actele de acolo şi la 12 noaptea. Cred că în maxim două luni se va implementa", a spus Theodor Popa, consilier superior achiziții publice, la Primăria orașului Măgurele.