Mirela Retegan, fondatoarea proiectului fenomen ''Gaşca Zurli'' are agenda zilnică plină ochi nu doar cu evenimente şi concerte, dar şi cu tot felul de campanii umanitare. Recent a lansat "Încalţă un copil de toamnă".
Povestea a început de la o postare pe Facebook, acolo unde îndeamnă părinţii să doneze încălţări pentru copiii din mediile defavorizate.
Mesajul ei a devenit viral. Oameni din toate oraşele ţării au donat mii de perechi de încălţări şi astfel, apelul umanitar a fost un real succes. În spatele acestei reuşite sunt zeci de ore de muncă.
''Nu a fost uşor pentru că implică foarte multă comunicare. Am convins om cu om, dar a meritat pentru că astăzi vorbim de o campanie naţională. A plecat de la o pereche de ghetuţe pe care le-am primit la Viena într-un spectaol al găştii, la diaspora românească şi astăzi vorbim despre mii de pereche de ghetuţe strânse în toată ţara'', a spus Mirela Retegan despre cea mai inimoasă campanie din 2019.