Antena 3 CNN Emisiuni Numai de bine Cinci paşi pentru a construi un brand personal puternic

Cinci paşi pentru a construi un brand personal puternic

Georgiana Adam
1 minut de citit Publicat la 12:37 27 Iun 2024 Modificat la 12:37 27 Iun 2024
usa fata aer curent getty images
Abilitatea de-a ne vinde poate deschide uși spre oportunități nebănuite | Sursă foto: Getty Images

Într-o lume în care competiția este acerbă, abilitatea de-a ne vinde poate deschide uși spre oportunități nebănuite. Fie că dorești să îți impresionezi șeful, să câștigi încrederea clienților sau să te remarci într-un interviu, cunoașterea tehnicilor de auto-promovare este esențială.

Andrei Dunuţă, antrenor de public speacking & vânzări, a vorbit în cadrul emisiunii Numai de bine, despre strategiile care te vor ajuta să-ți pui în valoare punctele forte, să construiești relații autentice și să lași o impresie memorabilă.

"A vinde este o abilitate care astăzi valorează foarte mult, fie că vorbim despre salariu mai mare, venituri mai mari sau impact personal în comunitatea din care noi facem parte", a spus acesta.
 
Faceți cercetări despre persoana cu care urmează să interacționați, pentru a ști ce îl motivează și ce interese are. Gândiți-vă la fiecare pas înainte de a-l face și anticipați răspunsurile, fiind pregătiți să oferiți soluții relevante.

Adaptați abordarea în funcție de personalitatea și interesele persoanei respective. Nu există o soluție unică pentru toți. Și, foarte important, comunicați clar beneficiile pe care interlocutorul le va avea dacă spune "da" propunerii voastre. Aceste beneficii trebuie să fie tangibile și relevante pentru el.
 
"Mâna întinsă care nu spune o poveste, nu primește pomână. E important să înțelegem interesul celuilalt și care este povestea, exemplul din lumea lui mai degrabă, care l-ar face să spună "da” ușor și amândoi să câștigăm.

Dacă îți dorești un brand personal puternic e important să urmărești acești 5 pași. Definește-ți valorile și punctele forte, ascultă activ și arată empatie față de ceilalți, fii consistent în acțiunile și comunicările tale, solicită feedback constant și folosește-l pentru a-ți îmbunătăți performanțele și, nu în ultimul rând, fii activ în rețelele sociale și participă la evenimentele relevante din domeniul tău de interes.
 
"Când vorbești despre tine să vii cu acțiunile și rezultatele deja dovedite, pe care, ca un șahist, le-ai gândit din timp. Altfel, dacă doar sunt în situația să vorbesc continuu despre mine, probabil că o să fiu cu brandul personal de "Da, mă, ești cicălitor, înțeleg că vrei mai mult salariu, dar nu faci nimic în plus, nu faci nimic diferit.” Ba fac! Ok, hai sa pregatim acest „fac” diferit lucrurile, o luna şi apoi să ieșim în faţă cu aceste argumente.

×
x close