În medie, persoanele păgubite de compania Bismobil Kitchen au plătit aproximativ 6000 de euro, reprezentând un avans de 70% pentru bucătării pe care nu le-au mai primit.
Brandul care provine din Republica Moldova avea 14 magazine în toată România, cu două showroomuri deschise în București şi câte unul în oraşe precum Cluj, Iași, Timișoara, Sibiu sau Oradea. Clienţii erau atraşi cu măsurători gratuite, reduceri şi alte bonificaţii.
Patronii aveau deschise peste 40 de firme pe care încheiau contracte cu clienţii, pentru a fi greu de prins în cazul unor probleme. Care au şi apărut. Compania nu a mai reuşit să livreze la timp produsele şi găsea scuze pentru fiecare întârziere.
Când oamenii au început își dea seama că sunt păcăliți și că nu mai au nicio șansă să își primească produsul, compania a început să închidă, pe rând, showroom-urile din țară.
Reprezentanții firmei nu au anunțat, însă, că sunt în incapacitate de a-și onora comenzile sau de a da banii înapoi. Au scris însă pe Facebook că este o relocare care face parte din strategia de dezvoltare a firmei.
Până acum aproximativ 100 de păgubiți au solicitat să fie reprezentați de o casa de avocatură. Prejudiciul depășește 2.000.000 de lei, așa că plângerea penală va fi depusă la DIICOT București.