Inspectorii au vrut să afle dacă publicul călător apreciază că dimensiunea scaunelor de pe liniile aeriene reprezintă o potențială problemă de siguranță.
Mulți oameni au profitat de această ocazie și, drept urmare, autoritatea federală a primit peste 25.000 de comentarii în cele trei luni de dezbatere.
Unii comentatori au acuzat companiile aeriene de discriminare față de persoanele mai dezvoltate din punct de vedere fizic.
Alții au arătat că scaunele compacte pentru pasageri sunt, oricum, dificile.
"Am o înălțime de 1,80 m și o greutate de 90 kg. Nu am un handicap, dar NU POT sta confortabil într-un scaun cu actualele dimensiuni. Nu ar trebui să sufăr pentru că sunt blocat într-un scaun subdimensionat", s-a plâns unul dintre călători.
Din anii '90, dimensiunile unui loc în avion au tot scăzut
Airlines for America, un grup comercial care reprezintă companiile aeriene, a intrat în dezbatere şi a susținut că nu trebuie ca o autoritate să stabilească o dimensiune minimă a scaunelor.
Pe de altă parte, FlyersRights, un grup de apărare a drepturilor călătorilor, luptă de ani de zile împotriva reducerii dimensiunii locurilor din avion.
Grupul cere să fie create standarde minime pentru scaune, care să se potrivească pentru cel puțin 90% din oameni - o înălțime minimă a scaunului de 32 de centimetri și o lățime de 20 de centimetri - și care să permită evacuări sigure în caz de urgență.
Mai mulți senatori democrați, inclusiv liderul majorității din Senat, Chuck Schumer, au cerut săptămâna aceasta Administrației Federale să emită un moratoriu care să împiedice companiile aeriene să mai reducă dimensiunile scaunelor.
Spațiul dintre scaune s-a redus de la 32 de centimetri în anii 1990, la 28 în prezent iar lățimea a scăzut cu 9 centimetri.