Prezentat drept cel mai spectaculos proiect de infrastructură din România de după Revoluție, podul nu este nici astăzi recepţionat de autorităţi.
Chiar şi aşa, şoferii trec peste Dunăre pe acolo, în condiţiile în care există chiar fisuri în structura de rezistenţă.
Totuși, Golden Gate-ul României pare că a fost uitat. Deşi au trecut aproape 8 luni de când cel mai mare proiect de infrastructură din ţara noastră, din ultimii 30 de ani, a fost dat în folosinţă, acolo însă lucrurile parcă au îngheţat. Utilajele sunt încă în teren, dar degeaba.
Oamenii din Măcin, oraşul prin care şoferii sunt nvoiţi să treacă sunt cei mai revoltaţi. Spun că s-au săturat de zgomotul infernal şi, în plus, au început să apară probleme la fundaţiile locuinţelor.
”E groaznic, e groaznic... de când tot suportăm noi. Întâi faci șoselele, faci legăturile și după dai drumul la pod”, a spus un localnic din orașul Măcin, pentru Antena 3 CNN.
Primele probleme cu podul au apărut imediat după inaugurare: şoferii se temeau că se vor răsturna din cauza denivelărilor apărute în asfalt.
O lună mai târziu imaginile cu șuruburile care se desprindeau din parapetele de pe marginea podului s-au viralizat pe reţelele sociale.
Iar ultima problemă care a adus în atenţie faimoasa lucrare, au fost fisurile care au apărut în structura de rezistenţă. Nici până acum recepţia finală nu a fost făcută.