Potrivit Pro Infrastructura, progresul fizic al lucrărilor pentru lotul Dumbrava - Mizil, se învârte în jurul cifrei de 8%-10%, după 8 luni de lucrări.
Termen ce va fi cu siguranță depășit, având în vedere stadiul lucrărilor.
Pentru ca acesta să fie respectat, ritmul lunar mediu ar fi trebuit să fie de 7%, adică o viteză de 7 ori mai mare decât acum.
Concret, ce s-a făcut în 8 luni, ar fi trebuit să se execute într-o lună.
Citește și: Fermierii cer amânarea lucrărilor pe "Autostrada Moldovei" A7, pentru a strânge recolta de grâu și rapiță
Lotul Dumbrava/A3 - Mizil din A7 presupune construcția a 14 poduri și a unui pasaj de o complexitate tehnică ridicată, iar valoarea contractului este de 1,5 miliarde de lei.
"Termenul contractual din aprilie o să fie cu siguranță depășit, chiar și cu o extensie de câteva luni. Noi sperăm pentru decembrie 2024. Este un termen rezonabil.
Este o autostradă crucială atât din punct de vedere al siguranței rutiere cât și din punctul de vedere al tranzitului.
Pe acest lot am avut discuții interminabile între antreprenori și compania de drumuri pe soluțiile tehnice de la structuri", a declarat Ionuț Ciurea, director Pro Infrastructură, pentru Antena 3 CNN.