Polițele încheiate la Euroins rămân valabile o perioadă de 90 de zile de la data falimentului sau pot fi denunțate.
"Polițele de asigurare rămân valabile. Este o opțiune a proprietarului de vehicul, a asiguratului de a denunța această poliță.
Dacă dorește să nu mai continue, face o solicitare de denunțare a poliței către societatea Euroins, există acolo, pe site-ul lor, o secțiune dedicată pentru așa ceva și, ulterior trimite către Fondul de Garantare un formular de cerere de restituire a primei de asigurare.
Dacă nu dorește să denunțe din proprie inițiativă polița, trebuie să aibă în vedere că aceste polițe vor înceta de drept în 90 de zile de la deschiderea procedurii de faliment.
Toți cei care au acum un eveniment în care vinovatul de accident este un asigurat al societății Euroins, trebuie să se adreseze pentru deschiderea dosarului de daună la Fondul de Garantare.
Toți cei care au dosare de daună deschise la Euroins pentru care încă nu au încasat despăgubirea și ei se adresează cu cerere de plată tot către Fondul de Garantare. Este foarte important ca aceste cereri să fie trimise către fond, să respecte indicațiile pe care noi le furnizăm acolo, facem un apel ca să folosească, pe cât se poate, formularele noastre online", a declarat Mona Cucu, director general FGA.
"City și Euroins aveau împreună o cotă de piață de 80%. Se poate lucra cumva la un mecanism ca pe viitor să nu se mai permită firmelor de asigurări să dețină o cotă atât de mare din piață.
Directivele europene implementate prin legislația națională nu permit o intervenție a autorității în sensul limitării cotei de piață unei companii de asigurări. Totuși, pe legea concurenței, Consiliul Concurenței poate face această intervenție", a declarat Valentin Ionescu, reprezentant ASF.