"News Hour with CNN" a ţinut telespectatorii în fața televizoarelor şi a reușit să captiveze publicul comercial urban cu studii superioare, lăsând mult în urmă competitorii.
Este pentru prima dată când o televiziune din România produce un program în colaborare cu cea mai puternică rețea de știri mondială.
Prima ediție a "News Hour With CNN" s-a dovedit un real succes în rândul celor mai râvnite segmente de public de către agențiile de publicitate.
Astfel, audiența atinsă în cazul publicului comercial premium din mediul urban a fost de 11,7%, de aproape trei ori mai mare decât a următorului post de televiziune din clasament.
Audiența News Hour with CNN, 18+ URBAN AB
SURSA: Kantar Media
- Antena 3 - 11,7%
- Digi 24 - 4,1%
- România TV - 4%
- Realitatea Plus - 2,5%
Ana Maria Roman, Sabrina Preda şi Sergiu Cora au livrat cele mai bune şi corecte informații ale zilei, împreună cu reporterii speciali ai CNN, astfel că trendul s-a menținut şi în cazul segmentului de public urban, cu studii superioare.
Aici, cota de piață Antena 3 a fost de 10,7%, cu mai mult de trei puncte procentuale mai mare decât concurența.
Audiența News Hour with CNN, 18+ URBAN AB Studii Superioare
SURSA: Kantar Media
- Antena 3 -10,7%
- Digi 24 - 7,4%
- România TV - 4,6%
- Realitatea Plus - 2,7%
De altfel, pe întregul segment de public cu vârsta mai mare de 18 ani, din mediul urban, "News Hour with CNN" a fost lider absolut între televiziunile de știri. Şi aici vorbim despre o cotă de piață dublă faţă de următorul clasat.
Audienţa News Hour with CNN, 18+ URBAN
SURSA: Kantar Media
- Antena 3 - 6,6%
- Digi 24 - 3%
- România TV - 3%
- Realitatea Plus - 1,5%
Antena 3 a avut, de altfel, creșteri substanțiale ale audiențelor fața de săptămâna precedentă. Cel mai mare avans a fost înregistrat pe segmentul de public 25-54 urban premium cu studii superioare, unde creşterea a fost de 114%.
Evoluția audienței Antena 3 în comparație cu săptămâna precedentă
SURSA: Kantar Media
TARGET 3-7 MAI 10 MAI CREŞTERE
- 18-49 Urban AB 3,7% 7,1% 92%
- 25-54 Urban AB 3,9% 7,7% 97%
- 25-54 Urban AB studii superioare 4,2% 9% 114%
Într-un moment de criză mondială în care conexiunile globale și influențele internaționale sunt tot mai vizibile iar publicul din România descoperă cât de important este să fii conectat la actualitatea internă și externă, parteneriatul dintre Antena 3 România și CNN, parafat în 2020, va oferi informație completă, onestă, competentă și exclusivă.
Odată cu lansarea "News Hour with CNN", Antena 3 a adus pe piaţă şi platforma de știri International News Powered by CNN.