Unele partide au început deja să le dezafecteze, altele profită de ultimele ore în speranţa că vor mai câştiga câteva voturi la alegerile din 9 iunie.
Toate partidele s-au întrecut în promisiuni şi în idei de promovare a candidaţilor, care de care mai inovative. Chiar şi aşa, pentru unii nu a fost cu noroc nici acum, la o lună înainte de alegeri.
Regulamentul electoral spune că la începutul campaniei toate amplasamentele de promovare politică ar trebui să dispară de pe străzile oraşului.
Fie că vorbim de panourile publicitare ori de corturile amplasate pe trotuare, Bucureştiul a devenit o mare platformă de promovare electorală.
Trotuarele Bucureştiului, adevărate platforme de promovare electorală
Astfel de corturi au fost înregistrate la primărie ca fiind puncte de colectare a semnăturilor pentru candidaţii înscrişi la următoarele alegeri electorale. Însă de foarte multe ori, nici măcar un voluntar nu a făcut aşa ceva în astfel de puncte.
În sectorul 1 de exemplu, poza lui George Tuţă candidatul PSD PNL la Primăria Sectorului 1, a ajuns pe toţi stâlpii amplasaţi pe cele mai importante artere. Corturile AUR au fost dărâmate de vânt, iar cele ale umaniştilor au rămas în picioare dar au fost mâzgâlite.
În timpul campaniei electorale, partidele vor avea voie să folosească doar materiale care nu depăşesc dimensiunea unei coli A3, iar spoturile electorale nu vor putea avea o durată mai mare de 60 de secunde.
De vineri dimineaţă, Bucureştiul ar trebui să aibă din nou trotuare libere şi stâlpi fără bannere pe ei.