Vin americanii la Craiova. Compania Ford se pregătește să preia uzina Daewoo, aflată, după cum a subliniat chiar premierul Tăriceanu, în agonie de mai multă vreme. Tot premierul le-a cerut miniștrilor implicați în privatizare să nu insiste atât asupra ofertei financiare cât să se gândească la efectele economice și sociale ale privatizării. Muncitorii de la Craiova speră deja într-un salariu mai bun și într-un loc de muncă mai sigur. Potrivit știrilor din ultimele zile, numărul angajaților s-ar putea chiar dubla după preluare. Pe de altă parte, președintele Ford Europa John Fleming a dezvăluit că are în curs de proiectare un nou model de automobil care va fi fabricat în exclusivitate la Craiova. Țintele grupului american sunt îndrăznețe-producția ar urma să crească la circa 300 000 de autovehicule din care 90 la sută vor merge la export. Se vor fabrica, de asemenea, 300.000 de motoare din care 70 la sută vor fi livrate doar în străinătate. Are privatizarea uzinei de la Craiova numai avantaje? Vom încerca să aflăm răspunsul de la vicepreședintele AVAS, Laszlo Gyerko, membru în Comisia de privatizare a uzinei de la Craiova și de la Moise Guran, realizatorul emisiunii Bizbazar.