În fiecare toamnă, după terminarea vacanței, traficul în București redevine un coșmar. Numeroasele șantiere deschise pe bulevarde importante și pe DN1, artere care sunt foarte aglomerate în mod uzual și numărul uriaș de mașini fac din București o capitală europeană fără egal. În plus, Poliția Rutieră se confruntă cu faimoasele puncte negre, adică locurile în care se produc cel mai des accidente grave. Alte probleme serioase sunt lipsa locurilor de parcare - implicit blocarea traficului și infrastructura rutieră insuficientă pentru un număr din ce în ce mai mare de autoturisme. Care sunt măsurile pe care Brigada de Poliție Rutieră București și Primaria Capitalei trebuie să le ia pentru o circulație decentă? Câte mașini sunt acum în București? Când vom avea mai multe fluxuri de sens unic și coordonarea computerizată a zonelor foarte aglomerate? Câți agenți de poliție acționeaza zilnic? Care sunt cele mai frecvente încălcări ale legii în domeniul rutier? Aceste aspecte le vom dezbate cu Viorel Recoșanu, comisar șef, șef-adjunct al Brigăzii de Poliție Rutieră a Capitalei.