Antena 3 CNN Emisiuni La ordinea zilei Cum a dat Udrea 800.000 euro pe un logo care costă 250

Cum a dat Udrea 800.000 euro pe un logo care costă 250

1 minut de citit Publicat la 16:39 29 Iul 2010 Modificat la 16:39 29 Iul 2010
Cum a dat Udrea 800.000 euro pe un logo care costă 250
Andreea Munteanu

Ministerul Turismului lansează brandul de țară al României pe continentul asiatic, la Shanghai, deși declară că își dorește să atragă mai ales turiști din Europa. Am dat peste 800 000 de euro pentru o frunză zburătoare verde pe care o puteam descărca de pe internet pentru 250 de euro. Nu sunt banii noștri, sunt de la UE, deci, ca de obicei, nu contează. Așa cum nu contează nici că Organizația Mondială a Turismului recomandă de ani de zile României să aibă ca priorități litoralul, delta și capitala, doar că nimeni n-o bagă în seamă. În fiecare an promovăm altceva - e o adevărată strategie a lipsei de strategie.
Puterea portocalie s-a prăbușit și în sondajul INSOMAR, nu doar în ce al IPP, 13% are PDL, iar în Băsescu și Boc nu mai au încredere peste 3 sferturi din români. Un deputat PNL, Emilian Frîncu, afirmă că 32 de parlamentari ai PDL sunt în negocieri avansate cu partidele de opoziție. Iar analiștii economici spun că normele de aplicare ale Codului Fiscal vin în contradicție cu, ați ghicit, Codul Fiscal. Discutăm subiectele La Ordinea Zilei cu Alina Gorghiu-PNL, Dumitru Costin-BNS, Florea Pârvu-Consiliul Național pentru IMM-uri. De la Brașov intrăm în legătură directă cu vicepreședintele PSD, Constantin Niță, iar de la Constanța cu deputatul PDL, Mircea Banias.

×
x close