Cu câteva săptămâni înainte de summitul NATO, ministerul Transporturilor recunoaște oficial că turnul de control de pe Henri Coandă are probleme. Mari. Adică este singurul vinovat pentru accidentul în care un avion al Tarom s-a izbit pe pistă de o mașină de balizaj. 123 de oameni au fost la un pas de moarte și avionul a fost complet distrus. Romatsa, cea care coordonează turnul de control, neagă că vina ar fi în totalitate a ei. Spune că parte de răspundere poartă și echipajul care făcea balizajul. E vorba de bani! Mulți. Numai aeronava era asigurată la 10 milioane de dolari. Cineva trebuie să-i scoată din buzunar până la urmă. Oricum ar fi, în ciuda raportului final al ministerului privind accidentul aviatic, situația rămâne în aer. La Ordinea Zilei discutăm despre problemele de pe Henri Coandă, așa cum au ieșit ele la iveala după accidentul aviatic din decembrie, și, mai ales despre ce garanții are Ministerul Transporturilor că aceste hibe se vor remedia în 5 săptămâni. Când, la București, vor ateriza 25 de șefi de stat cu tot cu alaiul oficial. La Ordinea Zilei au venit Mircea Ciucă, șeful Comisiei de anchetă din Ministerul Transporturilor, Tiberiu Urdăreanu, președintele Grupului UTI care deține mașinile de balizaj și Sorin Stoicescu, fost șef al Aviației Civile.