Antena 3 CNN Emisiuni În gura presei Mircea Badea: "Ce credeţi că au în comun Irina Margareta Nistor şi Cheloo? Măi, sincer, şi eu am rămas surprins"

Mircea Badea: "Ce credeţi că au în comun Irina Margareta Nistor şi Cheloo? Măi, sincer, şi eu am rămas surprins"

Redacția Antena 3 CNN
2 minute de citit Publicat la 11:00 20 Iul 2022 Modificat la 11:45 20 Iul 2022
mircea badea ce credeti comun irina margareta nistor cheloo pop cola
Mircea Badea: "Ce credeţi că au în comun Irina Margareta Nistor şi Cheloo? Măi sincer şi eu am rămas surprins"

Mircea Badea a anunţat, în cadrul emisiunii "În gura presei", prima apariţie într-o reclamă a lui Cheloo, artistul trupei Paraziții. Pop Cola l-a adus pe juratul iUmor pe aceeaşi canapea cu Irina Margareta Nistor.

"Fiti atenţi, hai să vă întreb ceva. Ce credeţi că au în comun Irina Margareta Nistor şi Cheloo? Nimeni, nimic? Asa-i că nu vă aşteptaţi la asta? Nu vă vine nimic în minte, corect?

Măi, sincer, şi eu am rămas surprins, aşa că e musai să vă spun. Faza e ca joacă amândoi într-un spot care a apărut zilele trecute şi pe care vreau să-l vedeţi şi voi. E un spot pentru Pop Cola, e deja viral, căutaţi-l pe Youtube", a spus prezentatorul.

"Hai că nu vă aşteptaţi la asta, tare, nu? După ce am văzut spotul am fost să iau şi eu din curiozitate câteva doze de Pop Cola. Vă recomand şi vouă să le căutaţi în magazine şi să le încercati!", a mai spus Mircea Badea.

Fără adaos de conservanţi, băutura Pop Cola este o cola botanică, cu puternice arome naturale de plante, extract de ghimbir și nucă. Obţinută dintr-o reţetă proprie, băutura face parte din categoria premium plus, inspirată din delirul anilor '80.

În varianta zero zahăr, băutura este îndulcită natual cu stevia și sucraloza. Cât despre varianta clasică, aceasta conţine cu 30% mai puțin zahăr decât media pieței.

Designul dozei şi gustul băuturii premium ţinteşte segmentul de cumpărători reprezentat de publicul new-age, care au grijă de sănătatea lor și sunt atenți la ceea ce mănâncă și ce beau. 

Cel mai nou brand din portofoliu și prima gamă de băuturi răcoritoare carbogazoase marca Merlins Beverages a fost lansat pe piață la sfârșitul lui 2019 în două sortimente: clasic și varianta zero, fără zahăr și fără calori, iar în primăvara anului 2022 au fost lansat Pop Cola Lemon&Lime și Pop Cola Lemon&Lime Zero.

Potrivit Merlins Beverages, produsul este destinat celor care apreciază estetica și gustul distins al băuturii răcoritoare.

Cheloo şi Irina Margareta Nistor, apariție în premieră în noua campanie Pop Cola

Apărută pe piaţă în 2019, gama Pop Cola este obținută dintr-o rețetă proprie, marca Merlins Beverages. Cheloo și Irina Margareta Nistor sunt protagoniștii noii reclame Pop Cola.

Pop Cola înseamnă gustul natural de nucă de cola și extracte de plante, un gust atât de întipărit în amintirile copilăriei timpurie, când aromele puternice ne bucurau papilele gustative.

Artistul trupei Paraziții, Cheloo, se alătură brandului Pop Cola, care capturează esența gustului vintage de cola și declanșează un val de amintiri unice.

Alături artist se află şi celebra Irina Margareta Nistor, criticul de film, care s-a bucurat de cei mai frumoși ani ai carierei sale începând cu anii '80. După mai bine de 40 de ani distanță, Irina Margareta Nistor este exponentul unei campanii de mare anvergură, alături de artistul zilelor noastre, Cheloo.

Pop Cola, băutura răcoritoare cu extracte naturale de plante şi fără conservanţi marchează un nou succes, aducând pe aceeaşi canapea două generații diferite, într-o perioadă în care amintirea poate dăinui veșnic.

x close