Este cazul unui telespectator Antena 3 CNN care spune că unele facturi sunt pe minus, alte pe plus şi se creează un haos, că oamenii nu ştiu cât au de plată la energie electrică şi dacă suma este pe minus sau pe plus.
"Cel mai probabil sunt recalculări în urma schimbării legislaţiei.
Legislaţia privind compensarea, plafonarea la consumatorii casnici s-a schimbat de 14 ori, de trei ori într-o lună.
Citeşte şi: Haos în facturile la energie electrică pe decembrie. Nu pot fi plafonate preţurile pe întreaga lună
Oamenii să se uite la facturi în ordine cronologică. Ultima factură are suma totală de plată şi acolo se vede dacă e cu minus sau cu plus.
Deci, sfatul meu către consumatori: să se uite la ultima factură primită la energie electrică. Aceea va conţine şi facturile anterioare", a explicat Laurenţiu Urluescu, preşedinte la Adunarea Generală a Asociaţiei Furnizorilor de Energie din România (AFEER), marţi, la Antena 3 CNN.