A deschis acolo o plajă şi un restaurant, dar gândul îi rămăsese la îngheţată. Hotărât să încerce acest drum, a decis să plece la Bologna, la Ice University. A ajuns, în schimb, la Rimini, la cel mai mare târg de îngheţată din lume, iar acolo a descoperit Emilia Cremeria. Un brand cu tradiţie de peste 30 de ani în conuri, materie primă şi utilaje pentru îngheţată, dar relativ nou pe piaţa vânzării directe a ei. S-a îndrăgostit la prima aromă, sau la a 6-a, cum îi place să glumească, şi a decis că vrea să deschidă o franciză în România.
Negocierile cu italienii au fost destul de lungi şi anevoioase, pentru că erau neîncrezători în români, dar în cele din urmă a reuşit să aducă brandul şi la noi în ţară, după o investiţie de 250.000 de euro. Sautner are în prezent 9 gelaterii în România şi este deja în discuţii pentru alte locaţii din marile oraşe. Pentru că a ajuns să vândă mai bine decât ţara mamă, modelul lui de business a fost extrem de apreciat de italieni, care i-au şi propus să se alăture unei noi companii de francizare la nivel mondial.
Povestea pe larg a gelatierului român o găsiţi în interviul realizat de Bianca Voinea, la Biz School.